رفع مشکلات منطقي برنامه که مربوط به خطاهاي برنامه نويسي مي باشد. خطاي برنامه نويسي خطاي است که بروي يک سيستم سالم عاري از هرگونه ويروس و تداخل با ساير نرم افزارها و مشکلات سخت افزاري ،نمايان باشد. رفع اشکال بانک اطلاعاتي ( در صورت که اشکال توسط خطاي برنامه نويسي به وجود آمده باشد). کمک به راه اندازي ابتدايي نرم افزار در حد شناسايي قفل - و بالا آمدن برنامه پاسخ به پرسش هاي فني مربوط به محيط کاري برنامه ( نکته: سوالات حسابداري و مالي و... و طرز کار با ويندوز و کاربري عمومي ويندوز مشمول خدمات نخواهد شد ) ارسال سي دي برنامه در صورت خراب شدن و يا مفقود شدن آن همراه با پرداخت هزينه مربوطه ارسال کد افزونه درخواستي کاربر در نرم افزار همراه با پرداخت هزينه مربوط به افزونه درخواستي در اختيار گذاشتن فايل آپديت جزيي برنامه بدون تغيير در نسخه اصلي برنامه (رفع باگ ) در صورت وجود از طريق پنل پشتيباني کاربر براي دانلود کردن توسط کاربر اتصال با تيم ويوور به سيستم کاربر فقط به تشخيص کارشناسان فني گروه پشتيباني مي باشد.(درصورت بروز هرگونه مشکل احتمالي در سيستم متقاضي , گروه پشتيباني هيچ مسئوليتي برعهده نخواهد داشت.) کمک به حل سئوالات کاربر در قسمت هاي مختلف از طريق تيکت و تيم ويوور ارائه رمز دسترسي به برنامه در صورت فراموشي تبديل اطلاعات از نسخه هاي قبلي به نسخه هاي بالاتر صدور کد افزونه و ارتقاء کلي نرم افزار نصب قفل دوم, سوم و يا بيشتر براي يک سرور (جهت نصب يک سيستم مجزا خارج از شبکه در يک محل نيز مشمول هزينه خريد مجدد خواهيد شد) کمک به راه اندازي نرم افزا تحت شبکه از طريق تيکت و يا تيم ويوور (نصب و راه اندازي شبکه بين کامپيوتر ها با مشتري مي باشد) سوالاتي خارج از مباحث آموزش داده شده در فيلم هاي آموزشي نرم افزار تيم پشتيبان متعهد ميگردد کليه مدارک و اطلاعات مربوط به مشتري را محرمانه تلقي نموده و از افشاي آنها خوداري نمايد. تيم پشتيبان از پاسخگوئي فني به کارکنان مشتري که حداقل دانش و مهارت را ندارند معذور مي باشد ارتقاء به نسخه هاي جديد و بالاتر در صورت توليد, همراه با پرداخت هزينه ارتقاء طبق تعرفه هاي روز مي باشد. |